Тех. задание

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

     1.    Терміни виконання.

1.1. Термін виконання послуг по заправці та відновленню картриджів не повинен  

       перевищувати 2-х робочих днів.

1.2. Термін виконання послуг по ремонту принтерів, копіювальних пристроїв та БФП не

       повинен перевищувати 4-х робочих днів.

1.3. Термін реагування від моменту подання заявки на заправку та відновлення картриджів

       до прибуття працівника кур’єрської служби не повинен перевищувати чотири години.

1.4. Термін реагування від моменту прийняття заявки на ремонт оргтехніки до прибуття

       сервісного інженера на діагностику, не повинен перевищувати 1-го робочого дня

           

     2.    Особливості надання послуг по заправці та відновленню картриджів, ремонту принтерів,копіювальних пристроїв та БФП

2.1. Проведення обов’язкового відновлення картриджа з заміною фотобарабана після      

       кожної четвертої заправки.

2.2. Обов’язковий  дрібний ремонт з заміною комплектуючих картриджа (вал магнітний,   

       вал первинного заряду, лезо дозування, лезо очищення і т.д.) при кожній заправці або

       відновленні якщо якість відбитка на атестаційному листі не відповідає звичайним  

       стандартам якості після виконання відповідних робіт.

2.3. Використання при заправці та відновленні картриджів, ремонті оргтехніки лише

       якісних комплектуючих, тонера та запчастин котрі відповідають вимогам

       міжнародного стандарту якості  ISO 9001:2008  та екологічним стандартам ISO

      14001:2004

2.4. Проведення обов’язкової атестації кожного картриджа з вкладенням тестового листа     

       на котрому вказано ПІБ майстра його підпис та дата атестації.

2.5. Після проведення відповідних робіт картридж має бути вкладений в сонцезахисний

       пакет та гофро-картону коробку, на кожну з яких повинен бути наклеєний стікер з

       вказанням марки та моделі витратного матеріалу

           

     3.    Ведення обліку картриджів та оргтехніки котрі потрапляють на обслуговування

3.1. Ведення бази даних картриджів які перебували в сервісному центрі з використанням  

       індивідуальних штрих кодів, котрі розміщенні у вигляді наклейки на корпусі   

       картриджа.

3.2. Ведення бази даних принтерів, копіювальних пристроїв та БФП котрі перебували на  

       технічному обслуговуванні з записом їх моделі марки та серійного номера.

     4.    Гарантії

4.1. Надання гарантії на виконані послуги по заправці та відновленню картриджів,

       ремонту принтерів, копіювальних пристроїв та БФП з обов’язковим усуненням

      дефектів не довше одного робочого дня.

     5.    Інші умови

5.1. Надати єдиний телефонний номер та адресу електронної пошти для подання заявок на

       послуги.

5.2. Призначити відповідальну особу з наявністю сертифікатів в даній сфері діяльності,  

       для прийому заявок та надання безкоштовних консультаційних послуг.

Go to top